8544_206108992876015_816480302_n-normal.   

Tässä auton lämpenemistä odotellessa tuli tuossa pihalla istuessani mieleen.

 Kaiketi se Pappa on mun innoittajanani tässä hommassa ollut. Suuri haavehan mulla oli löytää vielä papan punainen Tunturi kun päähäni sain että Tunturi on hankittava. Itse muistan Papan siitä että oltiin kuin paita ja peppu aina kun Pappa tuli kylään meille tai me oltiin kesällä siellä. En tiedä joskus äiti sanoi että ehkä Pappa niinkuin halusi varmistaa että minulla on kaikki hyvin, olin lapsena sydän vikainen ja hän kävi meitä paljon katsomassa täällä etelä-suomessa. Niihän papallakin oli haave siitä että mopolla hän vielä jonain päivänä tulee kylään mutta vei aika papasta eikä sitä koskaan saanut toteutettua, siksipä minä toteutin sen toistepäin viimekesänä. Pappa matkasi mukana sydämmessä ja kuvassa mopon retkikorissa. 

 Vieläkin haaveilen välillä että jonain päivänä se Almamopo sieltä löytisi ja joku kertoisi siitä minulle ilo uutisen, olen nähnyt höperö kun olen useasti untakin. Josko kuitenkin nämä pari hulivili veljestä olisivat mopon talteen laittaneet taitaa vain jäädä haaveeksi. Kumpa edes tietäisi kenelle sen ovat myyneet varmasti ainakin yrittäisin kysyä sitä takaisin siis ostaisin mutta haaveita haaveita.